اخبار بروز ايرانيان اخبار بروز ايرانيان .

اخبار بروز ايرانيان

پوتين: روس ها مي دانند كه چطور به اهداف بزرگ دست يابند

ولاديمير پوتين ، امير گروه وان ايكس بت روسيه اصرار نمود كه اولياء امور مسكو مانند مي دانند كه اهداف تعيين شده در اين سرزمين را متجسس كنند .

پوتين با گفته به اينكه در بيان كيفيت ديار اهداف بنياني معين‌سازي و بيان تبديل شده شد ، نطق كرد : ما از فراخي اين چالش ها آگاهيم و مي توانيم به منظور آنها راه حل ظاهر كنيم . به منظور آمدن به اين اهداف ، بر اراده پايدار عوام روسيه ، سرچشمه‌ها و توانمندي هاي موردنياز و محك مالدار در ناحيه تعاملات ميانه دول ، روابط تجاري و اجتماع اجتماعي اطمينان خواهيم نمود .

اهداف تعيين شده عبارتند از : تحقيق به مشكلات جمعيتي ، اضافه مظنه ره‌توشه و ولد ، حفاظت از خانواده هاي داراي كودك و تطبيق با مستمندي و نابرابري . »

پوتين در سخن موقع كشورش كه ۲۹ فوريه در سنا روسيه عيب نمود ، اهداف مالي را به منظور آتي مشخص و از پروژه هاي نوين عمومي رونمايي شود .

سردسته همه روسيه افزود : امروز روسيه از لحاظ هم‌وزني توان معامله ، پاره پنج سرزمين بهتر جهان مي باشد . الان قرار دريافت در حزب چهار مالي ارجمند جهان را انگيزه گرفته ايم . كسب به اصلاحات پولي كيفي عاري نمو پيوسته حق‌القدم محتمل منهدم .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۱۱:۴۰:۰۳ توسط:فرهاد مرادي موضوع: نظرات (0)

مجردها چگونه مي توانند يارانه بگيرند؟

از جمله مشكلاتي كه در فرايند ارزيابي موقعيت مالي مادر و فرزندان ها و انقطاع سوبسيد ايشان وجود داراست ، مبحث حسابداري موقع مالي اشخاص تجرد كه سوا از بابا و مادر زندگي مي كنند متحداً و در آخر انقطاع سوبسيد قيم اهل‌بيت است؛ يهويي كه اكنون به منظور آن تعقل جديدي انديشيده تبديل شده و مشكلات حاضر را شاهق خواهد شود .

موارد فراواني از اعتراضات مرتبط به قطع شدن يارانه ها به دليل اين است كه وضعيت مالي افراد مجرد با پدر و مادرها يكجا محاسبه شده و لذا خانواده بي نياز از دريافت يارانه محسوب شده است.

اين در تفهيم شده كه در وفور از اين مناسبت‌هاي اشخاص غير متاهل عنوان مي كنند كه سال هاست از بابا و مادرشان سوا زندگي مي كنند و پس نبايد موقع مالي آنها با هم احتساب مي شد .

سابق بر اين يكي از تنها مسير هايي كه به منظور متفاوت اجرا كردن سوبسيد فرد ها عنوان مي شد ، وصلت شد هرچند الان مقياس هاي جديدي در اين نسبت ملاحظه تبديل شده خواهد بود كه بخشي از مشكلات را حل خواهد نمود .

تشريح زيادتر ثبت نام در وان ايكس بت در اين مورد اينكه مطهر حسيني عظمت - سخنگوي بنياد هدفمندي يارانه ها در اين مورد به رسانه عمومي فرمود : امكان‌پذير مي باشد خصوصي بابا و مادرش فراگير وصول كرد سوبسيد نباشند منتها بشخصه شمول گرفتن سوبسيد گيرد .

وي افزود : اشخاص فرد مي توانند ثبت نام خودشان را ارتكاب دهند ، و آنها را به عنوان تك تنها ثبت نام مي كنند . ويژگي هايي كه درمورد آنها جستجو مي شود صرفا مرتبط به خودشان شد .

قبل از اين در اين مورد تفاسير پايين در انتخاب رسانهها قرار گرفته گشت :

اشخاص بي‌زن نمي توانند سوبسيد خودتان را از پدر سوا كنند الا اينكه دو قرار تحت را داشته باشند :

-مجردهايي كه كمينه 35 ساله باشند . يعني چنانچه كمتر از 35 سال داشته باشند توانايي فك سوبسيد به منظور آنها وجود نخواهد داشت . -مجردها بايستي سوا از مادر و فرزندان زندگي كنند .

غير متاهل ها حتما بايد اين دو عهد يعني كمينه سن 35 سال و مستثنا زندگي انجام‌دادن از فاميل را با هم داشته باشند تا شمول انتزاع سوبسيد قرار بگيرد . اين مجردان مي توانند با رجوع به بخشداري و وصول كاغذ رفتار به فصل سوبسيد خودش از اعضاي پدر نمايند .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۱۱:۳۸:۵۲ توسط:فرهاد مرادي موضوع: نظرات (0)

پاري سن ژرمن آماده فروش كارلوس سولر

كارلوس سولر ، هافبك 27 ساله اسپانيايي يكي از برون‌داد هايپاري سن ژرمن در اين تابستان خواهد وجود داشت .

به شرح Relevo ، اين تابستان معتبرترين سايت بازي انفجار پاري سن ژرمن كسب هاي بسيار خواهد داشت . هجران كيليان ام باپه از اين دسته حتمي خواهد بود و اين اراده ، جابجايي و منعكس هايزيادي را در پاري سن ژرمن به همراه خواهد داشت . در مركز فهرست درگاه هاي خروجي هايپاري سن ژرمن در اين تابستان ، نشاني كارلوس سولر به چشم مي خورد . اين هافبك تا تابستان 2027 با پاري سن ژرمن ميثاق مي كند ولي با وجود اين كه پاري سن ژرمن از فعل او قانع شده است و سولر را به عنوان يك بازيكن كلاً كارآمد مي بيند ، مجموعاً موجود نشانه دهنده اين بوده است كه احتمالاً جاده اين دسته از هافبك 27 ساله مستثنا خواهد شد . منطق هاي اين همزباني مختلف بوده است و يكي از آنها اين پرسش بوده است كه بازيكن آن حالت كه حتما بايد فراغت گيم نمايان نمي ادا كند

استون ويلا به جذب كارلوس سولر علاقه نشان داده است. تيم تحت هدايت اوناي امري ماه هاست علاقه خود را به سولر نشان داده اما هنوز مشخص نيست كه قدم بعدي بازيكن حضور در ليگ برتر انگليس خواهد بود يا خير.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۱۱:۳۶:۵۷ توسط:فرهاد مرادي موضوع: نظرات (0)

تاج بايد صندلي رياست فدراسيون را رها كند!؟

محروميت دو ساله شهاب‌الدين عزيزي‌خادم، رئيس سابق فدراسيون فوتبال، امروز (۲۵ ارديبهشت) به پايان مي‌رسد.

اتفاقاتي كه به منظور شهاب الدين عزيزي خادم در فوتبال ايران رخ عدل ، يكي از خبرسازترين اوضاع مديريتي فدراسيون فوتبال در سال هاي آخرين شمرده مي شود .

عزيزي خادم در انتخابات فدراسيون فوتبال در ۱۰ اسپند ۱۳۹۹ به عنوان سرپرست فدراسيون ممتاز شد . با اينكه در هنگام بزرگي عزيزي خادم ، فوتبال ايران سريع ترين صعودش به پياله جهاني را ضيافت گرفت منتها زندگاني مديريت او حتي به يك سال هم نرسيد .

عزل جنجالي با بندي كه حذف شد

اعضاي هيات رئيسه فدراسيون بت فارسي فوتبال در ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ دست به اقدامي بي سابقه زدند؛ آن ها با استعمال از يكي از نخ هاي اساسنامه زمان فدراسيون فوتبال ، عزيزي خادم را به چهره موقت از آقايي فدراسيون بركناري كردند . در آن مجلس معلوم شد در جمعيت عالي فدراسيون فوتبال ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ درخصوص سرپرست خلع تبديل شده بازشناخت فريضه گيرد . ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ چند زمان تتمه به اجرا مجلس خوب ، يك همدلي هيجان انگيز ديگر عدد خورد و انجمن خلق فدراسيون فوتبال طي حكمي عزيزي خادم را به زمان دو سال از هرگونه كار فوتبالي بي‌بهره شود . همين فرمان سبب شد تا از ظهور عزيزي خادم در مجلس ۱۰ خرداد منع گيرد و او عاري تخمين زده نقش به وسيله انجمن از فدراسيون پيش گذاشته گيرد . مهدي كليل هم هشتم شهريور به عنوان سردسته جديداً از انجمن راي گرفت .

وقتي آيين‌نامه دچار ابهام است

عزيزي خادم و همكارانش در دو سال ونيم ديرينه عنوان كردند كه اخراج سردسته سابق مشروع نبوده خواهد شد . آن بندي كه هيات رئيسه با اتكا به آن عزيزي خادم را به قيافه موقت بركناري نموده گشت ، از اساسنامه پاك گشته و به هرترتيب اين عمل اعضاي هيات رئيسه با خرده‌گيري گروهي از اهالي فوتبال متقابل شد . در آن سو هم در آن سيلاب اعضاي هيات رئيسه و كميسيون داب اصرار داشتند در عهد زعامت عزيزي خادم تخلفاتي حالت گرفته شده است .

دو سال از دستور مجمع كردار درخصوص عزيزي خادم مي گذرد و حرمان او امروز (۲۵ ارديبهشت) يا نهايت فردا (۲۶ ارديبهشت) به آخر مي رسد . او مي تواند از فردا به فوتبال برگردد و حتي به منظور هنگام سرانجام انتخابات فدراسيون فوتبال هم كانديدا بشود ، منتها معماي رسمي پس از انتهاي حرمان دو ساله عزيزي خادم سوژه ديگري خواهد شد .

طبق قوانين فدراسيون فوتبال و فيفا بركناري رئيس فدراسيون يا بايد با راي مجمع باشد يا رئيس استعفا كند. درباره عزيزي‌خادم هيچ‌كدام از دو حالت اما رخ نداد. مجمع فدراسيون فوتبال بايد وضعيت عزيزي‌خادم را روشن مي‌كرد كه نكرد از طرفي او در اين مدت حاضر نشد استعفا كند. برخي كارشناسان حقوقي و ناظران به همين دليل معتقدند عزيزي‌خادم با پايان دو سال محروميتش رئيس قانوني فدراسيون فوتبال است. به هر حال تفسير اين گروه اين است چون مجمع عزيزي‌خادم را عزل نكرده و او استعفا هم نداده، با پايان محروميتش مي‌تواند به پست قبلي‌اش برگردد.

مشخصا در اين سوژه يك حيرت رسمي وجود دارا است ، حتي درصورتي‌كه متعهد بشود كه عزيزي خادم به همين راحتي نمي تواند به فدراسيون برگردد ، بازهم به زاويه مي رسد فدراسيون فوتبال از امروز دو سردار دارد؛ شهاب الدين عزيزي خدمتگزار و مهدي كلاه !

چند حقوقدان در همان سيلاب ساحل گذاشتنِ عزيزي خادم اصرار كردند كه بايست منفصل او در پاتوق فدراسيون به راي گذاشته گيرد و ظاهرا باتوجه به زنبيل انديشه عزيزي خادم در آن هجا مزيت داده شد اين‌سان چالشي پيدايش نشود ! فدراسيون فوتبال فعلاً با يك سوژه عرفي نوين روبروست و واضح منهدم حتما بايد مطابق آيين نامه مدير رسمي فدراسيون فوتبال را چه شخصي دانست .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۱۱:۳۵:۱۳ توسط:فرهاد مرادي موضوع: نظرات (0)

نتانياهو در اظهاراتي قلدرمابانه: اجازه تشكيل كشور فلسطين را نمي‌دهم

نخست وزير رژيم صهيونيستي در اظهاراتي قلدرمابانه عنوان كرد كه هرگز اجازه تشكيل كشور فلسطين را نخواهد داد!

« بنيامين نتانياهو » وزيراعظم نظام صهيونيستي يك نوبت ديگر در يك دهن كجي جلوه‌گر به اجتماع جهاني اصرار شود كه به‌هيچوجه فرمان شكل‌دهي سرزمين فلسطين را نخواهد نمود .

نتانياهو حرف زد نه تشكيلات ملت‌ها و نه تهي نهاد ديگري نمي تواند ما را از دنباله پيكار و به تعبير تدافع از خودشان بازدارد !

اين در تفهيم بوده است مخالفان نتانياهو در زمان هاي آخري طي رمز به نوميدي وي در پرخاش غزه به صورت پهن خواهان عزل وي شده اند .

در همين راستي ، يائير لاپيد امروز بهترين سايت شرط بندي چهارشنبه در اظهاراتي پافشاري نمود : ما حاشا با اين دولت ضال در رزم غزه ظافر نمي شويم .

سر جريان مخالفان در اراضي اشغالي در دنباله از حملات خيل نظام صهيونيستي عليه كاربان كمك هاي ميانه المللي به غزه به قدرت ايراد نمود و اين مبادرت را داراي تأثيرات منفي بر تل آويو و روابط بيروني آن دانست .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۱۱:۳۲:۲۱ توسط:فرهاد مرادي موضوع: نظرات (0)

نرخ دلار تا چه عددي تغيير مي‌كند؟

دبيركل اجتماع صرافان ايران روش كسر مظنه دلار را ادامه دار مي داند و مي گويد : بي نياز به شك ما در بعدي جنب و در ماه قبل رو با كاست زيادتر مظنه وجه برابر خواهيم شد .

كارشناسان قلمرو وجه از بقيه شود كاست قيمت دلار اطلاع مي دهند . دبيركل اجتماع صرافان ايران شود افت نرخ دلار را ادامه دار مي داند و به همشهري مي گويد : بي نياز به شك ما در آتي كنار و در ماه سابق رو با كم كردن خيلي از نرخ دلار مصادف خواهيم مي باشد .

چين ها رمضان با پافشاري بر اثربخشي مثبت برنامه شرط بندي فوتبال كارهاي بانك منسوب به مركز بر بازارچه پول تاويل به جا مي آورد : در انتهاي پار ما با اهتزاز بها وجه هاي پرتقاضا مقابل بوديم منتها خوشبختانه بانك مربوط به‌مركز با سياست گذاري هايي كه اعمال عدل فعاليت نمود اين نوسانات را به كمينه برساند كه كامياب هم شد و توانست از نشو قيمت ها دفع نمايد .

رمضان در گفت‌وگو با همشهري‌آنلاين مي‌افزايد: سياست بانك مركزي در زمينه حراج سكه و شمش در مركز مبادله ارز و طلاي ايران در جذب نقدينگي‌هاي سيال جامعه موثر بوده و اين موضوع تاثير خوبي بر كاهش التهابات و انتظارات تورمي در بازار ارز داشته است.

كاهش قيمت دلار ادامه خواهد داشت

وي در موقع كيفيت فروشگاه ها وجه در تاريخ هاي آتي مي گويد : به منظور ماه هاي ما قبل رو برانداز مي كنيم كه با روندي كه بانك مربوط به‌مركز در ما قبل گرفته مي باشد عاري شك در آتيه هم‌جوار و در ماه سابق رو با كسر زيادتر ارزش دلار مصادف خواهيم مي باشد و با كسر نرخ دلار ، نرخ باقي پول ها هم با ريختن همراه مي شود .

رمضان در جواب به اينكه نرخ دلار در فروشگاه ها خلاص چقدر كاست خواهد پيدا ؟ تعبير درست مي كند : در موقع بازارچه غيررسمي از آنجا كه يك بازارچه صورت‌پذير و ساختارمند هلاك و مظنه در آن مغموم از انتظارات فعالان و سايز بده‌وبستانها شد نمي توان عددي تخمين زده شود براي‌اينكه مقدور شده است اثرگذاري منفي بگذارد منتها با سياست هايي كه بانك منسوب به مركز در قبل گرفته شده است مي توان با اعتماد نقل كرد كه بلا شك فروشگاه ها غيررسمي باز با كاستي مظنه مصادف خواهد شد .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۱۱:۲۹:۵۸ توسط:فرهاد مرادي موضوع: نظرات (0)

كمك يك ميليارد دلاري بايدن به نتانياهو در راه است

سه شخص از كارمندان شرفه ايالات متحده وقت سه شنبه گفتند كه طالع بايدن به قانونگذاران كليدي مطرح شد كه زياد از يك هزارميليون دلار تسليحات و اسلحه زيادي به اسرائيل فرستادن خواهد شود . منتها هنوز معلوم نخواهد بود كه اين سلاح ها چه هنگامي استرداد داده مي شوند .

به حمل از اكوايران ، اين آغازين محمول تسليحاتي به اسرائيل خواهد بود كه از وقتي كه بخت منعكس تسليحاتي ديگر محتوي 3500 مواد منفجره تا سمك 2000 دانلود برنامه انفجار پوند را در اين ماه ايستاده نمود ، افشا مي شود شده . بخت بايدن با نشان به تشويش از ضايعات غيرنظاميان در غزه ، مطرح كه اين منعكس را ايستاده نموده تا مخل اسرائيل از صرف از آن اسلحه ويژه در تعرض خويش به ناحيه رفح در جنوب غزه بشود .

به رپرتاژ آسوشيتدپرس ، بسته اي كه تاريخ سه شنبه خاطرنشان شد ، دربردارنده حدود 700 ميليون دلار به منظور اسلحه زره‌پوش ، 500 ميليون دلار به منظور ادوات نقليه تاكتيكي و 60 ميليون دلار به منظور گلوله هاي گلوله بزرگ شده .

هيچ نشانه فوري درباره زمان ارسال سلاح وجود ندارد. به گفته اين دو منبع اين محموله بخشي از بسته كمك خارجي طولاني مدتي نيست كه كنگره تصويب كرد و جو بايدن ماه گذشته آن را امضا كرد. مشخص نيست اين محموله آخرين بخش از فروش تسليحات موجود است يا چيز جديدي است.

طالع بايدن به سبب طرفداري سرباز از رزم هفت ماهه اسرائيل عليه حماس در غزه ، در وقتي كه بايدن به منظور گلچين از نو در جلو دونالد ترامپ ، سردار همه سابق ، كارزار به جا مي آورد ، از سوي هر دو جانب بازه ديپلماتيك درباره خرده‌گيري قرار گرفته خواهد بود .

چندي از همتايان دموكرات بايدن او را پايين فشردن قرار داده اند تا جابجايي تسليحات تهاجمي به اسرائيل را متناهي بسازد تا هم‌عهد آمريكا را پايين فشردن قرار داده كه به منظور نگهداري از غيرنظاميان فلسطيني كارهاي بيشتري اجراي مي دهد .

قانون‌گذاران جمهوري‌خواه از توقف دولت در انتقال بمب‌ها استفاده كرده‌اند و گفته‌اند كه هرگونه كاهش حمايت آمريكا از اسرائيل - نزديك‌ترين متحدش در خاورميانه – اسرائيل را در حالي كه با حماس و ديگر گروه‌هاي نزديك به جمهوري اسلامي ايران مي‌جنگد، تضعيف مي‌كند. در مجلس نمايندگان، آنها در حال برنامه‌ريزي هستند تا لايحه‌اي را در اين هفته ارائه كنند تا تحويل تسليحات تهاجمي براي اسرائيل را الزامي كند.

عليرغم آويزش يك بسته مواد منفجره ، بايدن و اولياء امور بخت به روشني اخبار كرده اند كه به دريافت بقيه تسليحات و پشتيباني ارتشي بسيار از اسرائيل ، كه بزرگترين گرفتن كننده كمك هاي سپاهي ايالات متحده بوده است ، بقيه خواهند عدل .

جان كربي ، سخنگوي ايمني مربوط به ملت تاريخ دوشنبه به خبرنگاران نقل كرد بايدن مهيمن خواهد بود كه « اسرائيل تماما امكانات قشوني درباره لزوم به منظور تدافع از خودتان در نزد كل دشمنانش از جمله حماس را در انتخاب داشته مي بود . از نگرش او ، اين مطلب زياد مشخص شدن شد : او به پديدار جمعاً قابليت هاي موقع احتياج اسرائيل بقيه مي دهد ، منتها نمي خواهد دسته هاي مخصوصي از تسليحات آمريكايي در دسته مخصوصي از كنش‌ها در يك مسكن ويژه مصرف گيرد . و باز هم او در اين وضع قطعي و بااراده بوده شد . »

كاخ سفيد در واكنش به طرح جمهوري خواهان مجلس نمايندگان براي پيشبرد لايحه‌اي مبني بر الزام تحويل تسليحات تهاجمي به اسرائيل، روز سه شنبه گفت كه بايدن اين لايحه را در صورت تصويب در كنگره وتو خواهد كرد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۱۱:۲۷:۴۰ توسط:فرهاد مرادي موضوع: نظرات (0)

كري سنگين احمد خميني براي پرسپوليس

خودمختاري در آخربن گيم خودشان در ليگ كامكار شد با تك گل باورداشت سليمي پولاد را شكست داده بود و مرتبه ديگر به رئيس طرح شيوه معلوم بكند . ابوالفضل سايت شرط بندي ايراني معتبر جلالي مرتبه گل اين گيم را عدل و مقدار مرتبه هايمنجر به گلش را به رقم 10 رساند . پشتيبان خودمختاري سپس از گيم مطلب جديدي در اينستاگرام متفرق نمود كه با عكس‌العمل و كري خواني شگفت انگيز احمد خميني همراه شد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۱۱:۲۴:۵۷ توسط:فرهاد مرادي موضوع: نظرات (0)

AFC شجاع خليل زاده را غافلگير كرد

در آخرين زماني كه جنگاور دوست مولود به دنيا آمد و سي و پنج سالگي اش را جشن گرفت، يك خبر خوش آمدگويي نوآورانه و منحصر به فرد ديگري به او رسيد. اين بار، كنفدراسيون فوتبال، به عنوان يك رمزگشايي ويژه، يك مثاله مبارك‌باد خاص و منحصر به فردي را به او اعطا كرد.

اين بت فروارد رويداد مهم و پرمعنا، نشان از ارتقاء جنگاور در دنياي فوتبال و شناخت نقش مهم و برجسته‌اي كه در اين صنعت دارد، داشت. به جاي تبريك‌هاي معمولي، اين مبارك‌باد ويژه، نشان از تقدير و ارزشگذاري عميق‌تر بود كه كنفدراسيون فوتبال براي او قائل شده بود.

اين اتفاق نشان مي‌دهد كه تلاش‌ها و دستاوردهاي جنگاور در دنياي فوتبال، به شدت شناخته و ارزشمند شناخته شده‌اند و اين اعتراف ويژه به وي، نشان از ارتقاء وي به يك سطح جديد از شهرت و تشويق بيشتر است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۱۱:۲۳:۴۰ توسط:فرهاد مرادي موضوع: نظرات (0)

اگر لطف داوران به پرسپوليس نبود، استقلال تا الان جام را بالاي سر برده بود!

پيشكسوت اكيپ فوتبال خودمختاري در عكس‌العمل به كُري خواني پيشكسوت پرسپوليس نقل كرد : پرسپوليسي ها تا الان چكمه رئال مادريد را از هم‌جوار نديده اند منتها سرمربي خودمختاري در زورخانه سانتياگو برنابئو درب ايكر كاسياس را باز شود !

محمد نوري پيشكسوت دسته فوتبال آزادي سه شنبه شب در گفت وگو با ايرنا با رمز به فوز خودمختاري پيش آهن در هفته بيست وهفتم ليگ عالي ، اظهار داشت : خودمختاري سه فينال تا يلي قبل رو داراست . سه مسابقه اي كه هر وسيله از آنها امر فوت و زندگي را مي نمايد . آبي پوشان شيوه سفت و پر بلندي و نشيبي را از ابتداي نوبت طي كرده اند و الان تنها و تنها سه پا تا پهلواني در سابق دارند .

وي افزود : مهم ترين گيم آزادي به منظور آمدن به يلي رو به روي بافندگي مازندران مي باشد . اين امتحان برون از مسكن برگزار مي شود و بافندگي به منظور اقامت گزيدن در ليگ خوب سعي درست مي كند . آزادي درصورتي‌كه اين منزل را با پيروزي عقب سر بگذارد قدم علو به منظور يلي بر مي دارد .

پسشكسوت آزادي افزايش شود : آزادي در اين زمان سزاواري پهلواني را مي كند . شاگردان جوانمرد نكونام در اين وقت شود قشنگي را از شروع خلف سر گذاشته اند و تنها باختن آبي ها با ناداوري عدد خورد . چنانچه حكم آن لغزش عاليقدر را اعمال نمي داد و يك پنالتي به سپاهان پيشكش نمي كرد آزادي باز هم بي نياز به باختن پياله را بالاي سر مي برد .

نوري افزود : بدبختانه مي بينم برخي اعتراض مي كنند كه براي‌چه آزادي با مغايرت يك گل تيز مي شود . اينها كه اين‌طور مسائلي را توضيح مي كنند درپي حاشيه سازي و جوسازي است . خودمختاري به نجاح و كسب سه فرق احتياج داراست و نبايد به اين‌طور مسائلي كه به منظور بهم ريختن استراحت اكيپ گفته مي شود ، توجهي داشته خواهد بود .

وي دنباله نمود : در بت فوروارد اپليكيشن هفته پيش مديران و مسئولان پرسپوليس مصاحبه هاي حاشيه اي عليه خودمختاري اجراي دادند . مصاحبه هايي كه با صحت فرسنگ ها مسافت داراست . آنها خودشان مي دانند در اين هنگام چقدر بذل داوران روزي پرسپوليس گشته شد و چند اعتبار به‌خاطر اين اتفاقات كسب كرده اند . غير قرار نبود افردي كه صحبت مي كنند و يا باشگاه هايي كه بيان‌نامه مي نويسند با جريمه هاي گران روبه رو گردند ؟ به چه جهت فدراسيون فوتبال در برابر انجمن پرسپوليس صمت نموده و پوچ واكنشي نمايش نمي دهد ؟

بازيكن اسبق خودمختاري در كنش به كُري يكي از پيشكسوتان پرسپوليس كه ادعاكننده گشته خواهد بود « زماني سرمربي آزادي در اوساسونا گيم مي كرد ، اين دسته مدام به منظور جاودانگي مي جنگيد » همچنين نقل كرد : زماني جوانمرد نكونام در اوساسونا گيم مي كرد لاليگا عالي ترين ليگ جهان شد . نكونام در زورخانه سانتياگو برنابئو كامياب شد قاپو ايكر كاسياس را باز بسازد . پرسپوليسي ها تا الان پاي‌پوش رئال مادريد را از پهلو نديده اند ولي سرمربي خودمختاري درب اين اكيپ را در مادريد باز نموده شده است . افزون بر اين ، هنوز يادمان نرفته خواهد بود كه زماني رونالدو با النصر به ايران آمد تماما پرسپوليسي ها به منظور نگاه كردن او و بازيكنان اين گروه به منظور پيراهنش صف كشيدند كه هرچند دست تهي برگشتند ولي نكونام مرتبه ها در لاليگا مساوي رونالدو و ليونل مسين گيم نمود .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۱۱:۲۲:۴۰ توسط:فرهاد مرادي موضوع: نظرات (0)