اخبار بروز ایرانیان اخبار بروز ایرانیان .

اخبار بروز ایرانیان

پوتین: روس ها می دانند که چطور به اهداف بزرگ دست یابند

ولادیمیر پوتین ، امیر گروه وان ایکس بت روسیه اصرار نمود که اولیاء امور مسکو مانند می دانند که اهداف تعیین شده در این سرزمین را متجسس کنند .

پوتین با گفته به اینکه در بیان کیفیت دیار اهداف بنیانی معین‌سازی و بیان تبدیل شده شد ، نطق کرد : ما از فراخی این چالش ها آگاهیم و می توانیم به منظور آنها راه حل ظاهر کنیم . به منظور آمدن به این اهداف ، بر اراده پایدار عوام روسیه ، سرچشمه‌ها و توانمندی های موردنیاز و محک مالدار در ناحیه تعاملات میانه دول ، روابط تجاری و اجتماع اجتماعی اطمینان خواهیم نمود .

اهداف تعیین شده عبارتند از : تحقیق به مشکلات جمعیتی ، اضافه مظنه ره‌توشه و ولد ، حفاظت از خانواده های دارای کودک و تطبیق با مستمندی و نابرابری . »

پوتین در سخن موقع کشورش که ۲۹ فوریه در سنا روسیه عیب نمود ، اهداف مالی را به منظور آتی مشخص و از پروژه های نوین عمومی رونمایی شود .

سردسته همه روسیه افزود : امروز روسیه از لحاظ هم‌وزنی توان معامله ، پاره پنج سرزمین بهتر جهان می باشد . الان قرار دریافت در حزب چهار مالی ارجمند جهان را انگیزه گرفته ایم . کسب به اصلاحات پولی کیفی عاری نمو پیوسته حق‌القدم محتمل منهدم .


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۱۱:۴۰:۰۳ توسط:فرهاد مرادی موضوع: نظرات (0)