اخبار بروز ایرانیان اخبار بروز ایرانیان .

اخبار بروز ایرانیان

اگر لطف داوران به پرسپولیس نبود، استقلال تا الان جام را بالای سر برده بود!

پیشکسوت اکیپ فوتبال خودمختاری در عکس‌العمل به کُری خوانی پیشکسوت پرسپولیس نقل کرد : پرسپولیسی ها تا الان چکمه رئال مادرید را از هم‌جوار ندیده اند منتها سرمربی خودمختاری در زورخانه سانتیاگو برنابئو درب ایکر کاسیاس را باز شود !

محمد نوری پیشکسوت دسته فوتبال آزادی سه شنبه شب در گفت وگو با ایرنا با رمز به فوز خودمختاری پیش آهن در هفته بیست وهفتم لیگ عالی ، اظهار داشت : خودمختاری سه فینال تا یلی قبل رو داراست . سه مسابقه ای که هر وسیله از آنها امر فوت و زندگی را می نماید . آبی پوشان شیوه سفت و پر بلندی و نشیبی را از ابتدای نوبت طی کرده اند و الان تنها و تنها سه پا تا پهلوانی در سابق دارند .

وی افزود : مهم ترین گیم آزادی به منظور آمدن به یلی رو به روی بافندگی مازندران می باشد . این امتحان برون از مسکن برگزار می شود و بافندگی به منظور اقامت گزیدن در لیگ خوب سعی درست می کند . آزادی درصورتی‌که این منزل را با پیروزی عقب سر بگذارد قدم علو به منظور یلی بر می دارد .

پسشکسوت آزادی افزایش شود : آزادی در این زمان سزاواری پهلوانی را می کند . شاگردان جوانمرد نکونام در این وقت شود قشنگی را از شروع خلف سر گذاشته اند و تنها باختن آبی ها با ناداوری عدد خورد . چنانچه حکم آن لغزش عالیقدر را اعمال نمی داد و یک پنالتی به سپاهان پیشکش نمی کرد آزادی باز هم بی نیاز به باختن پیاله را بالای سر می برد .

نوری افزود : بدبختانه می بینم برخی اعتراض می کنند که برای‌چه آزادی با مغایرت یک گل تیز می شود . اینها که این‌طور مسائلی را توضیح می کنند درپی حاشیه سازی و جوسازی است . خودمختاری به نجاح و کسب سه فرق احتیاج داراست و نباید به این‌طور مسائلی که به منظور بهم ریختن استراحت اکیپ گفته می شود ، توجهی داشته خواهد بود .

وی دنباله نمود : در بت فوروارد اپلیکیشن هفته پیش مدیران و مسئولان پرسپولیس مصاحبه های حاشیه ای علیه خودمختاری اجرای دادند . مصاحبه هایی که با صحت فرسنگ ها مسافت داراست . آنها خودشان می دانند در این هنگام چقدر بذل داوران روزی پرسپولیس گشته شد و چند اعتبار به‌خاطر این اتفاقات کسب کرده اند . غیر قرار نبود افردی که صحبت می کنند و یا باشگاه هایی که بیان‌نامه می نویسند با جریمه های گران روبه رو گردند ؟ به چه جهت فدراسیون فوتبال در برابر انجمن پرسپولیس صمت نموده و پوچ واکنشی نمایش نمی دهد ؟

بازیکن اسبق خودمختاری در کنش به کُری یکی از پیشکسوتان پرسپولیس که ادعاکننده گشته خواهد بود « زمانی سرمربی آزادی در اوساسونا گیم می کرد ، این دسته مدام به منظور جاودانگی می جنگید » همچنین نقل کرد : زمانی جوانمرد نکونام در اوساسونا گیم می کرد لالیگا عالی ترین لیگ جهان شد . نکونام در زورخانه سانتیاگو برنابئو کامیاب شد قاپو ایکر کاسیاس را باز بسازد . پرسپولیسی ها تا الان پای‌پوش رئال مادرید را از پهلو ندیده اند ولی سرمربی خودمختاری درب این اکیپ را در مادرید باز نموده شده است . افزون بر این ، هنوز یادمان نرفته خواهد بود که زمانی رونالدو با النصر به ایران آمد تماما پرسپولیسی ها به منظور نگاه کردن او و بازیکنان این گروه به منظور پیراهنش صف کشیدند که هرچند دست تهی برگشتند ولی نکونام مرتبه ها در لالیگا مساوی رونالدو و لیونل مسین گیم نمود .


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۱۱:۲۲:۴۰ توسط:فرهاد مرادی موضوع: نظرات (0)