اخبار بروز ایرانیان اخبار بروز ایرانیان .

اخبار بروز ایرانیان

واکنش جنجالی پرز به انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید

کیلیان امباپه ، ستارهٔ فرانسوی فوتبال جهان ، به تازگی در پیج فردی خود با منتشر کلیپی از پاری سن ژرمن تودیع و خاطرنشان نموده که پس از۷ سال می خواهد پاری سن ژرمن را سوراخ اجرا کند .

اکنون چشم فوتبال جهان به بت مجیک رئال مادرید است؛ مادریدی ها تعداد زیادی سال شده که رؤیای ربایش کیلیان امباپه را در سر می پرورانند؛ منتها هر سال به نوعی این جابجایی نفی‌شده می شود .این در حالی است که وقتی دو سال پیش، امباپه به عنوان بازیکن آزاد می‌توانست راهی سانتیاگو برنابئو شود، تصمیم گرفت قراردادش را با پی اس جی تمدید کند و این اقدام ستارهٔ فرانسوی باعث رنجش فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید شد.

در آن سیلاب خمول در مصاحبه ای سخن گفت : « امباپه این موقع همان شخصی هلاک که بخواهم به منظور رئال به پرستش بگیرم و به منظور الحاق به این دسته بایستی در رفتارش تبدل ابداع انجام دهد . »

این اظهارنظر خمول مرتبط به دو سال قبل خواهد شد منتها اکنون محتمل ترین مراد کوکب نوجوان فوتبال فرانسه ، رئال مادرید است؛ اگرچه خموشی فلورنتینو خواب درمورد او همچنان امتداد دارا است ! احوال حتما باید امیدوار ماند و آگاهی آیا تغییرات مد کامنت خواب در امباپه تاسیس گشته و این بازیکن به مادرید خواهد آمد یا اینکه بازهم کیلیان دقیقه نود علاقه زمانه کودکی اش را سخن می گذارد .


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۱۱:۱۸:۳۰ توسط:فرهاد مرادی موضوع: نظرات (0)