اخبار بروز ایرانیان اخبار بروز ایرانیان .

اخبار بروز ایرانیان

کمک یک میلیارد دلاری بایدن به نتانیاهو در راه است

سه شخص از کارمندان شرفه ایالات متحده وقت سه شنبه گفتند که طالع بایدن به قانونگذاران کلیدی مطرح شد که زیاد از یک هزارمیلیون دلار تسلیحات و اسلحه زیادی به اسرائیل فرستادن خواهد شود . منتها هنوز معلوم نخواهد بود که این سلاح ها چه هنگامی استرداد داده می شوند .

به حمل از اکوایران ، این آغازین محمول تسلیحاتی به اسرائیل خواهد بود که از وقتی که بخت منعکس تسلیحاتی دیگر محتوی 3500 مواد منفجره تا سمک 2000 دانلود برنامه انفجار پوند را در این ماه ایستاده نمود ، افشا می شود شده . بخت بایدن با نشان به تشویش از ضایعات غیرنظامیان در غزه ، مطرح که این منعکس را ایستاده نموده تا مخل اسرائیل از صرف از آن اسلحه ویژه در تعرض خویش به ناحیه رفح در جنوب غزه بشود .

به رپرتاژ آسوشیتدپرس ، بسته ای که تاریخ سه شنبه خاطرنشان شد ، دربردارنده حدود 700 میلیون دلار به منظور اسلحه زره‌پوش ، 500 میلیون دلار به منظور ادوات نقلیه تاکتیکی و 60 میلیون دلار به منظور گلوله های گلوله بزرگ شده .

هیچ نشانه فوری درباره زمان ارسال سلاح وجود ندارد. به گفته این دو منبع این محموله بخشی از بسته کمک خارجی طولانی مدتی نیست که کنگره تصویب کرد و جو بایدن ماه گذشته آن را امضا کرد. مشخص نیست این محموله آخرین بخش از فروش تسلیحات موجود است یا چیز جدیدی است.

طالع بایدن به سبب طرفداری سرباز از رزم هفت ماهه اسرائیل علیه حماس در غزه ، در وقتی که بایدن به منظور گلچین از نو در جلو دونالد ترامپ ، سردار همه سابق ، کارزار به جا می آورد ، از سوی هر دو جانب بازه دیپلماتیک درباره خرده‌گیری قرار گرفته خواهد بود .

چندی از همتایان دموکرات بایدن او را پایین فشردن قرار داده اند تا جابجایی تسلیحات تهاجمی به اسرائیل را متناهی بسازد تا هم‌عهد آمریکا را پایین فشردن قرار داده که به منظور نگهداری از غیرنظامیان فلسطینی کارهای بیشتری اجرای می دهد .

قانون‌گذاران جمهوری‌خواه از توقف دولت در انتقال بمب‌ها استفاده کرده‌اند و گفته‌اند که هرگونه کاهش حمایت آمریکا از اسرائیل - نزدیک‌ترین متحدش در خاورمیانه – اسرائیل را در حالی که با حماس و دیگر گروه‌های نزدیک به جمهوری اسلامی ایران می‌جنگد، تضعیف می‌کند. در مجلس نمایندگان، آنها در حال برنامه‌ریزی هستند تا لایحه‌ای را در این هفته ارائه کنند تا تحویل تسلیحات تهاجمی برای اسرائیل را الزامی کند.

علیرغم آویزش یک بسته مواد منفجره ، بایدن و اولیاء امور بخت به روشنی اخبار کرده اند که به دریافت بقیه تسلیحات و پشتیبانی ارتشی بسیار از اسرائیل ، که بزرگترین گرفتن کننده کمک های سپاهی ایالات متحده بوده است ، بقیه خواهند عدل .

جان کربی ، سخنگوی ایمنی مربوط به ملت تاریخ دوشنبه به خبرنگاران نقل کرد بایدن مهیمن خواهد بود که « اسرائیل تماما امکانات قشونی درباره لزوم به منظور تدافع از خودتان در نزد کل دشمنانش از جمله حماس را در انتخاب داشته می بود . از نگرش او ، این مطلب زیاد مشخص شدن شد : او به پدیدار جمعاً قابلیت های موقع احتیاج اسرائیل بقیه می دهد ، منتها نمی خواهد دسته های مخصوصی از تسلیحات آمریکایی در دسته مخصوصی از کنش‌ها در یک مسکن ویژه مصرف گیرد . و باز هم او در این وضع قطعی و بااراده بوده شد . »

کاخ سفید در واکنش به طرح جمهوری خواهان مجلس نمایندگان برای پیشبرد لایحه‌ای مبنی بر الزام تحویل تسلیحات تهاجمی به اسرائیل، روز سه شنبه گفت که بایدن این لایحه را در صورت تصویب در کنگره وتو خواهد کرد.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۱۱:۲۷:۴۰ توسط:فرهاد مرادی موضوع: نظرات (0)