اخبار بروز ایرانیان اخبار بروز ایرانیان .

اخبار بروز ایرانیان

کشورهای بدهکار جهان کدامند؟

آرژانتین، مصر، اوکراین، پاکستان، اکوادور، کلمبیا، آنگولا، کنیا، غنا و ساحل عاج کشورهایی با بیشترین بدهی به صندوق بین‌المللی پول هستند که ۶۹ درصد از کل بدهی‌های جهان به این صندوق را به خود اختصاص داده‌اند.

جعبه بین المللی بت فیدو مبلغ (IMF) که در سال ۱۹۴۴ تأسیس شد ، از رویش پولی دیار ها با نمایش کمک های مالی و رهنمونی در موقعیت سیاست هایی به منظور زیاد آرام ، بهره وری و فرصت های شغلی جانبداری انجام می دهد .

سرزمین ها به منظور تحقیق به بحران های پولی ، استواری پول های خودش ، اجرای اصلاحات ساختاری و کم کردن مشکلات هموار پرداخت ها خواهان وصول کرد استقراض از جعبه بین المللی بودجه بوده است .

۱۰ سرزمین با فزون‌ترین دین به محفظه بین المللی اسکناس
آرژانتین
مصر
اوکراین
پاکستان
اکوادور
کلمبیا
آنگولا
کنیا
غنا
ساحل عاج

در همگی به طور غیردقیق ۱۰۰ مملکت به جعبه بین المللی مبلغ بدهکار می باشند و جمع کل این بدهی ها به ۱۱۱ هزارمیلیون دلار می رسد ، شهر های بالا حدود ۶۹ درصد از این بدهی ها را تکوین می دهند .

این رتبه بندی با بهره برداری از داده های جعبه بین المللی مال در وضع کل اعتبارات بقیه آن جمع آوری و انتهایی داده های وام به منظور هر شهر از بیست ونهم آوریل ۲۰۲۴ مشخص می شود می باشد . از ۱۰ مملکت بدهکار پنج سرزمین در آفریقا و سه دیار در آمریکای جنوبی قرار دارند . دو دیار دیگر هم یکی در اروپا و دیگری متصل به آسک می باشد .

آرژانتین با ۳۲ میلیارد دلار بدهی معوق در صدر جدول قرار دارد، بدهی این کشور به صندوق بین‌المللی پول معادل ۵.۳ درصد از تولید ناخالص داخلی آن است. آرژانتین یکی از اعضای گروه ۲۰ و صادرکننده عمده غلات است و تاریخچه مشکلات بدهی آن به اواخر دهه ۱۸۹۰ باز می‌گردد، یعنی زمانی که پس از انعقاد بدهی برای مدرن‌سازی پایتخت خود، بوینس‌آیرس دچار «نکول» شد، این اصطلاح مالی به زمانی اطلاق می‌شود که طرف قرارداد خواسته یا ناخواسته نتواند در قبال قرارداد انعقادی به تمام یا بخشی از تعهدات خود عمل کند. صندوق بین‌المللی پول طی شش دهه گذشته بیش از ۲۰ بار به آرژانتین کمک مالی کرده است.

اکوادور با شش هزارمیلیون و کلمبیا با سه هزارمیلیون دین باز دیگر مملکت های آمریکایی صورت است . پاکستان با هفت میلیارد وام محل چهارم این لیست را داراست و شهر های آفریقایی دربردارنده سمج با ۱۱ هزارمیلیون ، آنگولا و کنیا هر یک با سه هزارمیلیون و ثروت و کرانه عاج هر یک با دو هزارمیلیون وام بوده است ، تنها سرزمین اروپایی صورت ، اوکراین شد ، ارزیابی مضروب می شود که یک سوم مالی این سرزمین در حالت حاضر مضمحل گشتن بود ، اوکراین ۹ هزارمیلیون دلار به محفظه بین المللی سکه بدهکار خواهد بود .


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۱۰:۵۷:۰۳ توسط:فرهاد مرادی موضوع: نظرات (0)