اخبار بروز ایرانیان اخبار بروز ایرانیان .

اخبار بروز ایرانیان

ستاره هالیوودی در جدال هیجان انگیز با لیورپول

میدان مهیای تاریخ سازی استون خانه‌ییلاقی شد و سوپراستار هالیوود و پیرو پرآوازه این گروه ، تمامیت هنکس پیش از گیم با لیورپول جانب سرزمین مشق می رفت . هنکس که پوشاک آبی و ارغوانی به تن نموده شد ، نطق کرد اونای امری و بازیکنانش در پیشگاه یک آخر شگفت انگیز است و در طول گیم هم هنکس جمعاً حالتی احساسات را امتحان نمود ، از تنافر و تندخویی تا بهجت و چشم‌داشت ، در نهایت هم به آنچه می خواستند ، رسیدند .

باند امری مسیر دنج و مطمئنی را به منظور قرارگرفتن در وسط چهار باند بالای نمودار طی نکرد ولی این برابری 3 بر 3 آنها را به یک قدمی نصیب لیگ قهرمانان رسانده شد ، اختر گیم هم روان عصر گشت که با گل های دقایق 85 و 88 یک برتری به منظور بشکم به دست آورد . آنچه شبیه باختی ویرانگر به نظر می‌رسید در پایان مانند یک پیروزی غرورآفرین جشن گرفته شد. امری میکروفون را گرفت و فریاد «ویلا را بالا ببرید» کشید همان پیامی که هنکس قبل از بازی داده بود. او همچنین گفت: «هنوز کار ما تمام نشده و بازی آخر با کریستال پالاس مانده برای اینکه بتوانیم فصل بعد در لیگ قهرمانان اروپا بازی کنیم.»

این دستاورد عظیمی به منظور امری شده که در هتریک بت حدود این 20 ماه پس‌ازآن از نیابت استیون جرارد روی نیمکت باند ، راه و الان و هوای باند را انقلاب داده . او شروع گروه بی روحیه و بی‌حال خانه‌ییلاقی را سو داده شد و به لیگ اجلاس اروپا برد که هفته کنار در نیمه نهایی اش به المپیاکوس باختند . بلکه بسیار هواداران با ارتقا به لیگ اروپا از حاصل این پروراننده خشنودی داشتند منتها بشکم ششمین گروهی می باشد که با امری به لیگ قهرمانان می رود ، او عالی ترین بها فوز را در وقایع مربی های استون بشکم کسب نموده و در این وقت از مورد توجه معیار کسب اعتبار پس از منچسترسیتی ، آرسنال و لیورپول قرار گرفته خواهد شد .

انتصاب امری نشان از اهداف بلند باشگاه داشت اما شاید خوشبین‌ترین اعضای هیأت مدیره هم تصور سهمیه لیگ قهرمانان را نمی‌کرد. آنها بعد از شکست بدی که مقابل نماینده یونان خوردند، تسلیم‌ناپذیری‌شان را برابر لیورپول به رخ کشیدند و حتی در 9 دقیقه وقت‌های تلف شده شانس پیروزی هم داشتند که به تمام بحث‌ها درباره چهارمی پایان می‌داد.

ارتقا خانه‌ییلاقی با امری ادات توقع شد به منظور تیم هایی که تامل می کنند آمدن به سهم لیگ قهرمانان دست نیافتنی خواهد بود ، نوبت پیش نیوکاسل پس‌ازآن از 20 سال به لیگ قهرمانان رفت و الان خانه‌ییلاقی با تجربه کردن این رقابت ها به منظور یکمین مرحله مسافت بسیاری نخواهد داشت . هنکس گویی ستاره ای جهانی خواهد بود منتها او هم بیان می نماید اختر این شو ، پروراننده اسپانیایی می باشد .


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۱۱:۲۰:۰۰ توسط:فرهاد مرادی موضوع: نظرات (0)