اخبار بروز ایرانیان اخبار بروز ایرانیان .

اخبار بروز ایرانیان

تیم کریستیانو رونالدو به دنبال ستاره‌ای از منچستریونایتد

النصر مشتاق جذب برونو فرناندش است و به زودی پیشنهادی پرسود برای ستاره منچستریونایتد ارائه خواهد کرد.

به اعلامیه ورزش کده ، النصر معتقد خواهد بود که برونو فرناندش کاندیدای ایده آلی به منظور استوارسازی خط هافبک خواهد می باشد و تامین شده که یک پیشنهاد ارجمند به منظور او نمایش بدهد . چگونگی مالی منچستریونایتد به انگیزه قوانین منفعت و پایمردی (PSR) بر بستر پرس می باشد و اعتبار آنها به منظور فروش های نوین مقید به برون‌رفت تعدادی از بازیکنان حالیه شد ، که این اتفاق النصر را زیادتر اغوا نموده تا به منظور استخدام فرناندش سعی عمل کند .

در این اعلان نیز گفته گشته که فرناندش که دست‌کم تا سال ۲۰۲۶ با یونایتد مواضعه می کند ، می خواهد پیش از اینکه آینده اش را در انتخاب شیاطین قرمز قرار داده.

مطمئن شود که اهدافش با باشگاه همخوانی دارد. لازم به ذکر است که احتمالا یونایتد فصل آینده فوتبال اروپا را از دست می‌دهد، و این موضوع می‌تواند این بازیکن ۲۹ ساله را بیشتر از اولدترافورد دور کند. شیاطین سرخ همچنان امیدوار هستند که فصل را در شرایط خوبی تمام کنند، زیرا پیروزی در فینال جام حذفی، بدون در نظر گرفتن وضعیت تیم، جایگاه آنها را در دوره بعدی لیگ اروپا تضمین می‌کند.

سایت شرط بندی فارسی یونایتد قصد دارد تیم فعلی خود را اصلاح کند و در بازار تابستانی فعال باشد. در این میان، رافائل واران از جدایی از باشگاه پس از پایان قراردادش در تابستان خبر داد. آنتونی مارسیال نیز که قراردادش در ژوئن به پایان می‌رسد، قرار است از تیم جدا شود.

کریستین اریکسن که یک سال از قراردادش سایر تتمه هم به منظور فروش گذاشته می شود شده است . در درست وفق گزارشات ، مجمع پذیرای پیشنهادهای قابل اعتماد به منظور تعداد زیادی بازیکن باند حقیقی بوده است ، از جمله کاسمیرو که دومین بازیکن پردرآمد کلوپ خواهد شد .


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۱۰:۵۰:۱۰ توسط:فرهاد مرادی موضوع: نظرات (0)